loading...
پرتال تفریحی نيم نايس
Behzad بازدید : 136 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند | میکس و مسترینگ : پازل بند

عکس : منصور ابراهیمی | طرح : جمال دهقانپور


دانلود آهنگ - لینک مستقیم
عشقم
دانلود اهنگ - لینک کمکی
عشقم

 

متن آهنگ - عشقم


دلتنگتم باز دوباره و پَر پَر زدم از وقتی رفتی عشقم
آره عشقم...
از بس بهت گفت عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم
آره عشقم...
عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم
عشقم...
عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت
عشقم...

همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد
نمی‌دونم چجوری دل با دوریت سَر کرد
سر تو دنیا انگار با دل من لَج کرد
تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد

آره بگو دوست دارم آره
بگو هستی...
حال شب و روزم گریه داره
بگو هستی...
داره دل من تنگ میشه آره
بگو هستی...
آرامش من بی تو آزاره
بگو هستی... 

 


متن آهنگ به زبان انگلیسی

 


My Love's Lyrics
I miss you again and since you left I fluttered, my love
...Yes, my love
I called you my love inasmuch that the whole world realized that you're my love except you
...Yes, my love
I've fallen in love more than before, I miss you, don't abandon me, my love
...my love
I didn't use to staying without you, your love has become my habit
...my love

Everywhere is dark since you left, come back
I don't know how my heart dealt with your separation
It seems the world grumbled with my heart because of you
!When you left, everything went wrong, come back again

Yes, tell me you love me, yes
...Tell me you're here
My days and nights are miserable
...Tell me you're here
I'm starting to miss you, yes
...Tell me you're here
My peace is torment without you

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده گرامی دارم امیدوارم اوقات خوشی رو تو وب نیم نایس سپری کنید
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
ارسال لینک

کد گرد شدن دو گوشه عکس